Странице

понедељак, 28. децембар 2015.

PINK color therapy


Dobar dan dragi moji!
Za ljude kao ja, koji i nisu baš ljubitelji zime, snega i zimskih čarolija ovo sunce koje nas je obasjalo poslednjih dana decembra došlo je idealno (zato se nadam da ova magla od jutros neće potrajati). Verujem da boje koje nosimo na sebi mogu da utiču na naše raspoloženje. Zbog toga ja izbegavam da nosim tamne boje. Poput neke terapije bojama, ovaj pink kaput PS fashion i cvetna Koton haljina evidentan su primer te moje tvrdnje, tačno vam izmami osmeh na lice :) 
Do sledećeg posta! 

Hello! 
For people like me, who doesn't like winter time that much, I mean the snow and freezing thing, this sun that appeared these last days of December was a miracle.
I belive that colors we choise to wear can effect our mood. You may find it silly, but I refuse to wear too dark colors. It's like a color therapy. This pink coat and floral dress is perfect example you can't do anything but smile while you wear it. :)









kaput/coat PS fashion
haljina/dress KOTON
torba/bag PARIS HILTON
naočare/sunglasses GF FERRE
sat/watch LENCIA
moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/
moja fb stranica: https://www.facebook.com/Fashion-lifestyle-beauty-blogger-VESNA-909973235749532/

Нема коментара:

Постави коментар