Странице

уторак, 15. децембар 2015.

Just casual


Nakon jučerašnje upečatljive crveno-žute kombinacije, strasti se smiruju prljavo roze bojom.
Nežna boja koja zrači smirenošću. Obožavam je! :) U kombinaciji sa braon bojom pun pogodak je!
I savršeno će vam pristajati ako imate malo tamniji ten i nijansiranu kosu u svetloj boji.i. 
Za danas ja sam iskombinovala oversize džemper pončo iz PS fashion-a, prljavo roze suknju iz Newyorker-a, i u istoj boji Zara torbu.
Idealna casual kombinacija.
Nadam se da se i vama dopada, podjednako kao i meni, do sledećeg posta! :)










dzemper/sweater PS fashion
suknja/skirt Newyorker
torba/bag Zara
čizme/boots Alter
prsten/ring PS fashion
sat/watch DKNY
naočare/sunglasses Moschino
šal/scarf PS fashion

moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/

1 коментар: