Странице

недеља, 13. децембар 2015.

Instapost - Novi Sad


Dobar dan dragi moji, nadam se da uživate u nedelji, i da ste ovaj magloviti i hladni vikend iskoristili da se odmorite i pripremite za nove radne pobede.
Mene ni magla nije sprečila da odem do Novog Sada i malo shoppingujem :)
Jer kada je shopping u pitanju ništa mi nije teško, a sama reč SALE magična je za svaku ženu, pa tako i za mene :) Kupila sam samo par sitnica (poput kaputa, šešira, haljine i ostalih NEOPHODNIH stvari) :D ali to će te imati priliku videti u narednim postovima.
U pauzama sam napravila i par slika okićenog Novog Sada i želela sam da ih podelim sa vama :) Sve je tako bajkovito i u prazničnom duhu. Čarobno :) 
Nadam se da će te uživati u slikama, a već sutra vas očekuje fashion post :)





Naravno tu je i par mojih slika :)





I za kraj malo najlepše Zmaj Jovine ulice :) 


moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/

Нема коментара:

Постави коментар