Странице

уторак, 22. децембар 2015.

Make up favs 2015


Dobar dan dragi moji, kako nas se polako približava Nova godina, došlo je vreme za sumiranje utisaka, podvlačenje crte i osvrt na ono najbolje u ovoj godini. 
Ova priča se odnosi na svaki segment naših života, a u službi današnjeg posta povezana je isključivo sa make up proizvodima koje sam najviše koristila u 2015.-oj godini, a ostaće moj izbor i u narednoj.
Deljenjem ove liste želim da vam bar malo pomognem pri sledećoj kupovini make up proizvoda, jer šminka je značajan deo života mnogih dama. 

*MAKE UP FAVORITI*

- AURA COVER ME puder u nijansi 103

AURA PRIME ME prajmer

- PAN STIK korektor MAXFACTOR u nijansi 13


- MAC STUDIO FIX

- SEPHORA TRIO ZA KONTURISANJE 

- NYX ILLUMINATOR

- MAC CREAM CUP

- ESSENCE OLOVKA ZA USNE U BROJU 05

- MAYBELLINE MASKARA

-GOLDEN ROSE OLOVKA ZA OBRVE

moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/







Нема коментара:

Постави коментар