Странице

субота, 26. децембар 2015.

Navy and red


Dobar dan drage moje, nadam se da uživate u suboti! Za današnju kombinaciju rešila sam da pomešam dve boje koje jako volim da nosim. Obožavam miks crvene i teget, a s' obzirom da u modi nema pravila svi možemo da nosimo i kombinujemo sve!  Danas sam se odlučila za Mango haljinu, ispod nje imam rolku u teget boji, teget šeširi i preko svega Mona kožnu jaknu. Savršena udobna street style kombinacija dok završavate svoje obaveze po gradu, posebno sada kada su svugde gužve oko praznika.                                                                

Do sledećeg posta! 













jakna/jacket MONA
haljina/dress MANGO
torba/bag DAVID JONES
naočare/sunglasses MOSCHINO
sat/watch DKNY
narukvica/bracelet STRADIVARIUS
marama/scarf GUESS
šešir/hat ONLY

moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/

1 коментар:

  1. jako lijepa kombinacija...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.hr/2015/12/leopard-pattern-for-christmas.html

    ОдговориИзбриши