Странице

петак, 25. децембар 2015.

Novogodišnji make up

Zdravo drage moje! :) Za danas malo drugačiji post, predlog kako se našminkati za Novu godinu. Bilo da Novu godinu dočekujete u malom probranom društvu ili na raskošnoj zabavi, dajte sve od sebe da izgledate najbolje što možete. Poigrajte se sa bojama, dajte prednost šljokicama. :D Ja ću vam korak po korak pokazivati kako sam se ja našminkala i šta sam sve koristila. Prvo na lice nanosim prajmer Becca, zatim korektor Pan stik br. 13, onda Aurin puder COVER ME u broju 103, puder nanosim ili sa Aurinim 3D sundjerom ili sa Sephora četkicom (kako kad), sve to matiram sa Mac-ovim studio fixom.

Sledeći korak jeste nanošenje bronzera i izlačenje kontura. To radim pomoću Sephorine palete za konturisanje. I na kraju meni najdraži deo šminkanja nanošenje hajlajtera. A kako je ovo šminka za Novu godinu slobodno stavite što više hajlajtera. Ja kombinujem Sephora hajlajter i Essence hajlajter iz nove kolekcije MERRY BERRY.


Zatim slede usne. Usne prvo uokvirim Essence olovkom u broju 105, zatim stavljam Mac-ov ruž Cream Cup i na kraju zarad više šljokica nanosim bezbojan sjaj Golden Rose.


Prelazim na oči. Prvo stavljam bazu za senku, zatim sivo-crnu senku i na kraju šljokice (sve je iz Sephore). Potop lepim veštačke trepavice Aura u broju 9, moje OMILjENE :) Obrve docrtavam sa Golden rose olovkom.

                                            Evo kako na kraju to izgleda :D





I za kraj pravi izbor nakita i morate zablistati u novogodišnjoj noći. Ja sam se odlučila za HELENADIA ogrlicu. 
Možete je poručiti ovde:
https://www.facebook.com/helenadia.nakit.5?fref=ts
http://www.helenadia.rs/sr/


                                         Toliko za danas :)

moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/

Нема коментара:

Постави коментар