Странице

четвртак, 31. децембар 2015.

Bye Bye 2015

I došao je i 31 decembar!  
Stvarno ne znam kako vama, ali meni je godina proletela... 
Svaki dan me je iskušavao, donosio iznenadjenja i lepe stvari, ali i testirao moju snagu i izdržljivost.
No najbitnije od svaga je što sam bila zdrava, i što su ljudi oko mene zdravi i što smo se svi držali zajedno. I kroz ono dobro i kroz ono loše.
Što se bloga tiče, ova godina je nadmašila sva moja očekivanja.
Za samo tri meseca postojanja bloga prezadovoljna sam kako sve napreduje.
Radila sam iz dana u dan, smišljala outfite, slikala se skoro svakodnevno i sve se na kraju isplatilo...
Puno hvala svim ljudima, pre svega mojim prijateljima koji su verovali u mene.
Za iduću godinu mogu samo obećati da ću biti još, bolja, vrednija i kreativnija. Već u januaru očekujte puno iznenađenja, novih saradnji i kolaboracija. 
Hvala Vam svima što me pratite i sve najbolje vam želim u Novoj 2016!!!


A sada kratki recap i outfiti koje ste najviše voleli 2015-e :)









I na kraju savršen završetak godine biti u društvu ovakvih blogerki i biti proglašena za blogerku sa najviše stila samo je dokaz da moram zapeti još više, jače i bolje. I to ne samo da opravdam ukazano poverenje, već jer je to moja dužnost, misija i ono najvažnije LjUBAV! Hvala @fashionn.kutak!



moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/
moja fb stranica: https://www.facebook.com/Fashion-lifestyle-beauty-blogger-VESNA-909973235749532/

🎄

Нема коментара:

Постави коментар