Странице

уторак, 12. мај 2020.

Spring magic


 

Hello lovely people, how are you today?
This spring there is so many cute flover embroidered details in fashion and I love all of them! One of my absolute all time favorite is the floral print and it is everywhere this year and that really made me happy! Today I present you this amazing outfit, my favorite spring outfit. You saw this outfit on my Instagram and a lot of you liked it. Enjoy!

Zdravo dragi moji, danas vam predstavljam moj omiljeni prolećni outfit. 
Konačno je opet period godine u kome možemo da nosimo lepršave duge haljine. Posebno su u trendu cvetni detalji, i vez i print.Ovu kombinaciju ste vec videli na mom instagramu i mnogima se outfit svideo, pa sam resila da ga podelim sa vama i na blogu. Uživajte i pišite mi u komentarima da li vam se dopada!





dress/haljina Zara 
sunglasses/naočare Gucci
shoes/sandalete Deichmann
bag/torba PS fashion

8 коментара: