Странице

недеља, 17. мај 2020.

Dresslily dress





Hello my lovely people! Welcome to my blog!
I was looking for the perfect dress and found this one on Dresslily site (here)
And I was attracted by its cool print. I love unusual, statement pieces, and this floral print and bow is so cool I fell in love instantly. Do you like it? :)


Zdravo dragi moji, dobro došli nazad na moj blog. 
Dugo sam tražila haljinu poput ove koju danas nosim i konačno sam je našla na sajtu Dresslili (ovde). Osvojila me je na prvi pogled. Volim neobične, upečatljive stvari, a ovaj motiv sa mašnom je bas neodoljiv. Obožavam ovakve stvari koje se mogu nositi i kao tunika, i kao haljina. Da li se i vama dopada? :)







dress/haljina Dresslily
bag/torba Tiffany
shoes/sandalete Deichmann
sunglasses/naočare Rosegal

16 коментара:

  1. great post! very interesting. I am delighted :) I like it very much. I loved your blog! Greetings from Poland :)

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepo!Haljina i torba su divne!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши