Странице

среда, 16. октобар 2019.

Dresslily embroidered dress





Hello my lovely people! Welcome to my blog!
I was looking for the perfect dress and found this one on Dresslily site (here)
And I was attracted by its cool print. I love unusual, statement pieces, and this embroidered print is so cool I fell in love instantly. Do you like it? 


Zdravo dragi moji, dobro došli nazad na moj blog. 
Dugo sam tražila tuniku poput ove koju danas nosim i konačno sam je našla na sajtu Dresslili (ovde). Osvojila me je na prvi pogled. Volim neobične, upečatljive stvari, a ovaj veženi motiv je bas neodoljiv. Obožavam ovakve stvari koje se mogu nositi i kao tunika, i kao haljina. Da li se i vama dopada?







dress/haljina Dresslily
bag/torba Carpisa by Cruz
shoes/sandalete Stradivarius
sunglasses/naočare Gucci

women long maxi dress

11 коментара:

  1. Seems like you're so ready to welcome the festive season, love the embroidery details! <3

    xoxo,
    |CHELSHEAFLO|

    www.chelsheaflo.com

    ОдговориИзбриши