Странице

среда, 11. новембар 2015.

TFY denim

Zdravo dragi moji, nadam se da uživate u neradnom danu :)
Teksas na teksas je nešto što obožavam u kombinovanju. Ovoga puta tu su TFY teksas suknja i prsluk. 
Jeste da je napolju novembar, ali temperature su prave prolećne, tako da mi kaput nije bio potreban. 
Pored teksasa tu su i neizostavni aksesoari, marama i torba iz MEX-a.
Ispod prsluka imam majicu u teget boji, takodje iz Tiffany-a.
Jesen definitivno nije moje omiljeno godišnje doba, ali zna biti tako čarobna, što možete videti i na mojim fotografijama :)
Do sledećeg posta :*










suknja, prsluk i majica TIFFANY 
torba i marama MEX
sat LENCIA 
čizme ALTER
naočare MISSONI

moja email adresa: v.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/

Нема коментара:

Постави коментар