Странице

четвртак, 19. новембар 2015.

10 street style kombinacija

Dobar dan dragi moji, još jedan predivan novembarski dan je pred nama i različiti stilovi na ulicama :)
Za danas jedan malo drugačiji post, predstaviću vam 10 najdražih kombinacija koje sam nosila ovog novembarskog proleća :)
Kada pogledamo kako su ljudi obučeni, a obzirom da je već sredina novembra ponekad mi se učini kao da je uveliko proleće. Ovo lepo vreme idelano je da još malo nosimo neke komade odeće, koji su obično u ovo doba godine već uveliko odloženi u stranu. Mogu se videti različiti spojevi i kombinacije i široki spektar boja.
Oduvek je za mene jesen bila rezervisana za zelenu, žutu, braon, bordo, narandzastu i sve vrste smedjih tonova. 
A šta sam ja najčešće nosila pogledajte u fotografijama ispod.
Do sledećeg posta :)




    


moja email adresa: v.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/

PS. hvala fashionn.kutku https://www.instagram.com/fashionn.kutak/ za  podršku i svrstavnje sa najboljima :)






Нема коментара:

Постави коментар