Странице

уторак, 3. новембар 2015.

October Favorites



 Dragi moji, rešila sam da vam početkom svakog meseca predstavim proizvode koje sam prethodnog najviše koristila. Biće tu svega po malo, od kozmetike, šminke, pa da fashion i random favorita.

FAVORITI KOZMETIKE I ŠMINKE

-BATISTE dry shampo- šampon za suvo pranje kose, ne samo favorit oktobra, već favorit cele godine :)


-WOMEN SECRET mleko za telo- najsavršenije mleko koje sam ikada probala



-SEPHORA SENKE- najčešće sam koristila braon i sive tonove




-SEPHORA LAKOVI ZA NOKTE- najčešće sam mazala lak u teget boji



-Na usnama sam najčešće imala ovu kombinaciju Essence olovka, Revlon ruž i Maxfactor sjaj 




- I dalje sam svakodnevno najviše koristila AURINE proizvode uz dodatak AURA 3D sundjera za šminkanje, odličan je, sve preporuke za njega.

- Tu su i ovi parfemčići iz ZARE, vrlo povoljni, postojani, idealni za svaki dan i za nošenje u torbi :)





FASHION FAVORITI

-Šeširi- sigurna sam da će postati moj zaštitni znak ove jeseni, nosila sam ih skoro svakodnevno





-Ešarpe- detalj bez kog skoro nikada ne izlazim iz kuće, najčešće sam nosila ove dve iz HM-a




RANDOM FAVORITI

Skoro svako veče sam uživala uz dobru knjigu i čaj.
Moja preporuka iz prethodnog meseca su knjige Gijoma Musoa.




Toliko za danas, iskoristite maksimalno ovaj sunčan dan! :)

moja email adresa: v.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://instagram.com/vesna.markovic66/




Нема коментара:

Постави коментар