Странице

недеља, 25. октобар 2015.

TOP 10 MAKE UP PROIZVODA BEZ KOJIH NE MOGU

Dragi moji za danas sam vam spremila jedan beauty post.
Radi se o deset make up proizvoda bez kojih ne mogu da zamislim svakodnevnu rutinu šminkanja.

- Na prvo mesto stavljam prajmer.
Trenutno koristim BECCA radiance primer.
Zadovoljna sam sa njim, a pre njega duže vreme sam koristila (i sigurno ću se ponovo vratiti na njega) AURA PRIME ME prajmer, koji je vise nego savršen (popunjava pore i bore, priprema lice za nanošenje pudera, daje licu svežinu, produžava trajnost i postojanost šminke).





- Puder - probala sam pudere raznih brendova, ali najviše sam zadovoljna sa AURA COVER ME puderom. Moj je u broju 103 SAND (srednje svetla nijansa toplog podtona). Efekat koji ostavlja na licu je savršen. Odlične prekrivne moći i postojanosti na licu. Za njega slobodno mogu reći da je u rangu sa Mac-ovim studio fix fluidom.



- Korektor - trenutno koristim Max factor PAN STICK u broju 13. Pre svega korektor divnog mirisa, kremaste strukture, odlicno prikriva podocnjake, bubuljice, fleke na licu.



- Puder u kamenu - MAC STUDIO FIX savršeno matira kozu, transparentan je, pogodan za sve tipove kože.



- Rumenilo - MAC u nijansi TRACE GOLD divno rumenilo, neutralna nijansa, sa šimerom u sebi, lepo se utapa u ten. Daje licu skroz prirodan izgled, svilenkaste i fine teksture.



- SEPHORA TRIO ZA KONTURISANJE -set u okviru koga je satenski mat bronzer, hajlajter i satensko mat rumenilo. Daje prirodnu blistavost, ističe obraze, definiše konture lica.
Sve preporuke, savršeno je, posebno za jesenje dane.



- Maskara - ja sam zaista neko ko ne žali da da puno novca za dobru i kvalitetnu maskaru. Koristila sam maskare svetskih brendova (poput Helene Rubinstein i Yls-a) do onih najobičnijih iz drogerija (poput Golden rouz maskara). Ali nijednom nisam zadovoljna kao sa zutom MAYBELLINE NEW YORK maskarom. Ni sama ne znam koliko godina unazad uvek imam nju u svojoj make up torbici. Ističe volumen, duzinu trepavica,  daje izgled veštackih trepavica. Intenzivno je crne boje, ne razmazuje se, izuzetno je postojana.


- Iluminator - ubedljivo najbolji je NYX-ov iluminator Ritaulistic svetlo zlatne boje, posvetljuje ten, daje koži svež izgled uz diskretan sjaj. Ja ga nanosim preko jagodica, nosa i luka obrva.


- Olovka za usne i ruž- dobitna kombinacija ESSENCE olovka u broju 05 (košta samo 129 dinara, a ne postoji bolja) i Mac-ov ruž Cream Cup.



- I na kraju nešto što ne koristim svaki dan, ali je svakako vredno pomena, a to su AURINE VEŠTAČKE TREPAVICE. Omiljene su mi:
 04 MIAOU MIAOU
08 BIGGER'S BETTER
09 MISS NAUGHTY *najomiljenije* :)



I za kraj da pogledate kako izgleda kada se ja šminkam sa gore navedenim proizvodima :)



AURA KOZMETIKA http://www.aura.co.rs/
NYX KOZMETIKA http://www.alexandar-cosmetics.com/
MAC KOZMETIKA http://www.maccosmetics.com/
SEPHORA KOZMETIKA http://www.sephora.com/

moja email adresa: v.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://instagram.com/vesna.markovic66/

Нема коментара:

Постави коментар