Странице

понедељак, 19. октобар 2015.

Fall lipstick

Drage moje danas vam predstavljam omiljene jesenje ruževe. Ruž je nešto bez čega skoro nikada ne izadjem iz kuće. U mojoj kolekciji ima ruževa raznih brendova, od onih brendiranih, vrlo skupih do onih mnogo jeftinijih iz drogerija.
Ove jeseni najčešće nosi nude i prljavo roze nijanse. Tu se nađe i po koji ruž u braon nijansi.

Najviše volim ruževe iz Sephore. Godinama unazad ih kupujem, dva definitivno najdraža su mi:
-Sephora rouge shine u broju 02 (braon nijansa, sa šljokicama)
-Sephora rouge shine u broju 05 (nežno roze nijansa, sa šljokicama)
Cena ovih ruževa je 1210 dinara.
Vrlo su postojani, satima ostaju na usnama.
sephora 02

sephora 05

Mac ruževi sve pohvale i preporuke imaju od mene, nisam probala nešto puno nijansi, ali sa svim koje sam do sada probala prezadovoljna sam. Opet imam dva favorita, a to su:
-MAC cream cup (omiljeni među ruževima ovog brenda, nežan, pun šljokica, boje između prljavo roze i boje mesa)
-MAC saint german (sjajan, ultra kremast, pink boje)
Cena ovih ruževa je 2400 dinara.
mac cream cup

mac saint german


Pupa ruževi favorit:
-PUPA Divas rouge u broju 29 (u braon-nude nijansi, kremaste nijanse, daje idealan rezultat, puni volumen, punu boju, preciznu definiciju i blistavost. U sebi sadrži hijaluronsku kiselinu, pa kada se namaže malo povećava usne)
Cena ovog ruža je oko 2000 dinara.


Maybelline ruževi probala sam baš puno ruževa ovog brenda, ali najveći utisak mi je ostavio:
-Maybelline NY color sensational 620 pink brown (nežna, lagana tekstura kremaste forme, roze boje, bez sljokica, postojan, dugotrajan)
Cena oko 500 dinara.



Essence ruževi najjeftiniji ruževi u mojoj kolekciji, veoma sam zadovoljna sa njima, favorit mi je:
-Essence 02 porcelain doll (nude nijansa, za svakodnevni make up, pristaje svakoj ženi, lagane, kremaste strukture)
Cena oko 300 dinara.

Toliko za danas :) Uživajte u ovom kišnom jesenjem danu :)

Нема коментара:

Постави коментар