Странице

петак, 16. октобар 2015.

MUST HAVE ove jeseni

Ovogodišnja moda za jesen prošaranih je boja, od standardnih jesenjih boja, braon, sive, žute u starinskom stilu do veselih boja i boja modernog dizajna.

Moji apsolutni favoriti ove jeseni su:

Šeširi

Poslednjih nekoliko sezona šeširi su postali pravi modni hit svih godišnjih doba, ne samo jeseni. Mnogi modni kreatori smatraju da izgled jedne dame nije potpun bez šešira. Kombinuju se uz sve, uz kraće jakne, kapute, mantile, mini suknje, pantalone, visoke potpetice, čizme... Moja preporuka su šeširi brenda MM COUTURE.






Kožne jakne

I ove jeseni apsolutno broj jedan, bilo da se od prave ili veštačke kože, uklapaju se uz svaki look i svaku priliku. Moja preporuka jakne u pastelnim bojama i klasična crna jakna (Bershka i Zara).






Cipele na pertlanje

Obuća koja ne izlazi iz mode, ove jeseni MUST HAVE u cipelarniku svake žene, vrlo udobne, uklapaju se uz svaku kombinaciju i na veoma lep način ističu ženstvenost. Bilo da su jednobijne ili šarene u njima morate biti primećene. :) Moja preporuka su cipele domaće kreatorke Ane Ljubinković.






Asimetrične suknje

Vrlo elegantne, ističu figuru na pravi način, poseban akcenat stavljaju na ženstvenost.Moja preporuka su suknje iz Zare.




Torbe

Ove jeseni atraktivni su jednostavni modeli, koji ističu nežnost i ženstvenost. Moji favoriti ove jeseni su Michael Kors torbe. Posebno braon, već dugo je na mojoj listi želja i imam u planu da je kupim ove jeseni.




Gumene čizme

Savršene za jesenje dane! Nisam neki ljubitelj ovih čizama, ali ove jeseni zaljubila sam se u ove Guess gumene čizme. Pored njih na mojoj listi želja su i Burberry čizme (možete ih naći u XYZ-u) i Tommy Hifliger čizme (ima ih u Office Shoes-u).

                                                                      Guess


                                                                      Burberry

                                                                    Tommy Hilfiger
                                                         

Toliko o mojim jesenjim favoritima :)
moja email adresa: v.markovic434@gmail.com


Нема коментара:

Постави коментар