Странице

уторак, 2. јул 2019.

Shein navy blue - white dress



Hello lovely peolpe, welcome to my blog! One of the outfits that I took few days ago and finally I am sharing it with you. Navy and white is always a good combo.
Navy blue color is synonym for elegance and in this post I combined it white color and details. This beautiful dress (http://bit.ly/2MfkWED ) are from my favorite online store SheinI hope you will enjoy it as much as I enjoyed making it! :) 
PS. Use code 2markovic15 (extra %15 off for any order)

Zdravo dragi moji, dobrodošli na moj blog. Ovo je jedan od outfita koji sam nosila pre nekog vremena i rešila sam da ga podelim sa vama. Bela i teget - večita klasika.
Teget boja mi je sinonim za eleganciju, posebno u kombinaciji sa belom bojom. Ova divna haljina mi je stigla sa sajta Shein i pogledajte je OVDE.
Nadam se da vam se dopada! :) 
PS. Uz kod 2markovic15 imate 15% na svaku kupovinu.





dress/haljina Shein
sunglasses/naočare Zara
bag/torba Tfy
shoes/cipele Deichmann

7 коментара: