Странице

уторак, 19. јануар 2016.

Pink & Green combination


Dobar dragi moji!
Kao što znate obožavam da spajam nespojivo. :) Zato za danas jedna neobična kombinacja zelene i pink. I baš mi se dopada, nadam se i vama!
Ova haljina koji nosim je maslinasto zelene boje, marke RAMAX, odlična je za dnevne i noćne kombinacije. Preko nje možete iskombinovati kaput ili kraću bundu. Ja sam se odlučila za kraći kaputić pink boje iz PS fashiona. Od nakita tu je sat pink boje i dve narukvice koje su se savršeno uklopile uz ceo outfit. A što se torbe tiče odlučila sam se za torbu Paris Hilton u pink boji, takođe, koja savršeno razbija jednostavnost haljine.
Do sledećeg posta...












haljina dress RAMAX
kaput coat PS FASHION
torba bag PARIS HILTON
čizme boots ALDO
narukvice bracelet PS FASHION
sat watch LENCIA
šešir hat ONLY
naočare sungllases MOSCHINO

moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/
moja fb stranica: https://www.facebook.com/Fashion-lifestyle-beauty-blogger-VESNA-909973235749532/

Нема коментара:

Постави коментар