Странице

понедељак, 11. јануар 2016.

50 shades of brown


Dobar dan dragi moji, i za mene prvi radni ponedeljak u ovoj godini. Verovatno i mnogima od vas. :) Praznici su prošli, i polako je vreme da se vraćamo starim radnim navikama.
Zato danas jedna ležerna kombinacija, udobna i praktična. 
Sve nijanse braon. Obožavam da nosim braon boju i da je kombinujem sa različitim printovima.
U ovom outfitu odlučila sam se za TFY rolku u boji starog zlata, preko toga kožni prsluk iz Zare i šarenu Koton suknju. Da upotpunimo kombinaciju tu su i aksesoari braon boje, šešir i kožna torba.
Prava streetstyle kombinacija, koju možete nositi i na posao.
Nadam se da vam se svidja.
Vidimo se uskoro :)









prsluk/top ZARA
majica/T-shirt TFY
suknja/skirt KOTON
torba/bag SISLEY
sat/watch SWEET YEARS
šešir/hat ONLY
naočare/sunglasses MOSCHINO
narukvica/bracelet PS FASHION

moja email adresav.markovic434@gmail.com
moj instagram profil: https://www.instagram.com/vesna.markovic66/
moja fb stranica: https://www.facebook.com/Fashion-lifestyle-beauty-blogger-VESNA-909973235749532/

Нема коментара:

Постави коментар