Странице

субота, 9. октобар 2021.

6nd Birthday!

 


6 years ago I wrote my first post.
I have to stay that opening a blog was one of the best decisions in my life. I meet so many wonderful people, had amazing collaborations and yet is more to come!
I wanna thank you all for being here with me every day, for supporting me, for commenting, for loving and just to know I love and appreciate every single one of you. Lets go to year no 7! PS. Link for this amazing Rotita dress: here


Oktobar je jedan od mojih najdražih meseci u godini, pre 6 godina napisala sam svoj prvi blog post, i to je jedan od razloga zašto toliko volim ovaj mesec. Zovem ga "rodjendanskim" :)
Zahvaljujući blogu upoznala sam divne ljude, imala sjajne saradnje, a ono najbolje tek sledi! Hvala svima što ste uz mene svaki dan, što me podržavate, volite, komentarišete i hoću da znate da cenim i volim svakog od vas! Idemo u šestu godinu! :)
PS. Link za Rotita haljinu: ovde
 




 

WOMEN MAXI DRESS


 

2 коментара: