Странице

недеља, 22. децембар 2019.

Dresslily dress



Hello lovely people, welcome to my new post! I am a colors lover. I am, really. Especially autumn palette colors. Sometimes from season to season there are some colors that are more popular, but I don't look at them in that way. I only wear colors I like. I often try on different colors, trying to find the perfect match. 
I love the result, don't you? :)
This dress is from site Dresslily - click here
Use code DLBF20 with 20% OFF


Zdravo dragi moji! Znate i sami da jako volim boje. Ponekad su određene boje popularne jedne sezone, već sledeće ih zamene neke druge i tako u nedogled. Ja ne volim da ih posmatram na taj način. Nosim isključivo one boje koje mi se sviđaju. Često isprobavam različite kombinacije boja u potrazi za nekom zanimljivom. To je ono sto najviše volim, da se poigravam bojama. Ovi zeleno plavi tonovi u kombinaciji sa crnom mi daju baš neku posebnu inspiraciju. Haljina mi je stigla sa stranice Dresslily i možete je pronaći ovde.
Zanima me da li se i vama svidja ova kombinacija? :)
Kod za 20% popusta: DLBF20








sunglasses/naočare Rosegal
shoes/sandalete Deichmann
bag/torba PS fashion
necklace/ogrlica PS fashion

11 коментара:

  1. Great look, Vesna!

    https://innakeils.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши