Странице

уторак, 6. март 2018.

Zaful bag



Hello lovely people, welcome to my new post! Today I present you this beautiful (here) from my favorite online store Zaful. I have it in red and now in dark green color. It's definitely my favorite bag this season. 
PS. Will be 8 March soon and on this occasion you can find Zaful Woman's day promotions and great sale. Women's Day deals it's also tips on how to make a big shopping at a bargain price! Enjoy! :)


Zdravo dragi moji, dobro došli na moj blog! Danas sam tu da vam pokažem moju novu neobičnu torbicu (ovde) koja mi je stigla sa sajta Zaful. Imam istu ovakvu i u crvenoj boji. Definitivno će mi biti jedna od omiljenijih torbica ovog proleća. 
PS. Ne zaboravite da je na Zafulu povodom Dana Žena veliko sniženje! Uživajte u šopingu! :)








coat/kaput Zara
skirt/suknja Zara
bag/torba Zaful
sunglasses/naočare Gucci

16 коментара:

  1. The bag is beautiful:) Great look:)
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Cijela kombinacija mi se jako sviđa, a torba je savršena ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  3. You look very nice:)
    this coat is wonderful :)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Great bag and beautiful photos

    Have a nice day! :)

    ОдговориИзбриши