Странице

понедељак, 13. новембар 2017.

Color your day



Red to cheer up this rainy day. I love autumn, but not the rain. I really don't. So I'm gonna sit down in my chair and publish all photos that are waiting to be published, until the rain stops :) One casual outfit for today that is based upon this cute red vest from Fashion71.net (find it here). At first I thought the rest of the outfit should be all black (skirt, turtleneck and boots), so that coat can take the lead. But then I changed my mind, and optioned for the red leather skirt, that is a must have piece for the season. Printed shirt in addition to keep it from being monotonous. Do you like it?

Crvena da razvedri ovaj kišni dan. Volim jesen, ali ne volim kišu. Ne volim i tačka. Zato za danas jedna opuštena kombinacija u kojoj dominira ovaj crveni prsluk, jako zahvalan za kombinovanje. Kada sam ga naručila (pogledajte ga ovde), zamisao mi je bila da ostatak kombinacije bude kompletno u crnoj boji, suknja, rolka i čizme. Bilo bi efektno. Međutim ne bih bila ja, kada u zadnjem momentu ne bih smislila nešto sasvim drugo. Ipak su mi se učinili prikladnijim crvena kožna suknja koja je 'mush have' ove sezone, kao i moja nova savršena Gamiss torbica (ovde). Košulja (zaful) je tu da malo razbije monotoniju. Sviđa li vam se ova kombinacija?












blouse/bluza Zaful
skirt/suknja Zara
vest
/prsluk Fashion71net
bag/torba Gamiss
ring/prsten Zaful

23 коментара:

  1. El rojo es un color que me encanta. Es muy favorecedor. Saludos guapa.

    ОдговориИзбриши
  2. Wow, red is my fav color, and you look fab Vesna!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    ОдговориИзбриши
  3. veoma lep stajling, dopadaju mi se ovako jarke boje kosulja je fantasticna!
    nadam se da ce ti se dopasti moj novi video, pogotovu ako volis modu
    hope u will like my new yt video especially if u love fashion
    https://www.youtube.com/watch?v=-pt3IKCX6JQ&t=3s

    ОдговориИзбриши
  4. Hello,

    Amazing look !

    Sarah, http://www.sarahmodeee.fr/

    ОдговориИзбриши
  5. Love your shirt dear, so cute! ^-^
    xoxo
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    ОдговориИзбриши